تاتاهو

۱۳۹۰ اردیبهشت ۲۳, جمعه

وردپرس فارسی » مستندات

به پیش‌خوان وردپرس خودتان خوش آمدید! نکته‌های مفیدی را در زبانه‌ی «راهنما» هر صفحه می‌بینید که شما را در آشنایی با برنامه یاری می‌کنند.مدیر نوار در بالای صفحه ، جدید در 3.1 ، دسترسی سریع به ارائه کارهای معمول هنگامی که شما در حال دیدن سایت شما.دست چپ منو فراهم پیوندهای به صفحات وردپرس دولت در برنامه شما. شما می توانید ، گسترش و یا فروپاشی بخش ناوبری با کلیک بر روی فلش که ظاهر می شود در سمت راست آیتم ناوبری هر وقتی که شما روی آن شناور. شما همچنین می توانید به حداقل رساندن منو به نوار باریک با کلیک بر روی آیکون خطوط جداکننده بین پست های کم نور و بخش داشبورد ، یا بین ظاهر و نظر ، هنگامی که به حداقل رسانده ، مورد منوها آیا نشانه ای بر روی شناور باشید.

شما می توانید - داشبورد خود را با انتخاب کدام جعبه ، یا ماژول ، برای نمایش محیط کار ، چند ستون در آنها نمایش داده شود ، و هر کجا جعبه باید قرار داده پیکربندی کنید. شما می تونی پنهان بشی - / نشان دادن جعبه انتخاب کنید و تعداد ستون های صفحه نمایش گزینه ها در تب جعبه ، کشیدن و رها کردن با کلیک کردن روی در نوار عنوان از جعبه انتخاب و انتشار تنظیم مجدد وقتی به دیدن خاکستری خال خال خط ظاهر مستطیل در مکانی برای شما به جای وارد کنید. همچنین شما می توانید ، گسترش و یا سقوط هر جعبه های یک بار کلیک کردن بر روی نوار عنوان از جعبه. علاوه بر این ، برخی از جعبه ها قابل تنظیم ، و نشان داده خواهد شد '" پیکربندی "لینک در نوار عنوان زمانی که شما بیش از جعبه it.The بر روی صفحه داشبورد خود را شناور عبارتند از :
 e:هم‌اکنون - خلاصه‌ای از محتویات سایت شما را به همراه اطلاعاتی مانند این‌که از چه پوسته و چه نگارشی از وردپرس استفاده می‌کنید٬ نمایش می‌دهد.
آخرین دیدگاه‌ها - آخرین دیدگاه‌های نوشته‌های‌تان را نشان می‌دهد (تا ۳۰ دیدگاه آخر قابل تنظیم است) و این امکان را به شما می‌دهد تا آن‌ها را مدیریت کنید.
پیوندهای ورودی - پیوندهای ورودی شما که توسط «جستجوگر وبلاگ گوگل» یافت شده را نمایش می‌دهد.
نوشتن فوری - از این بخش می‌توانید نوشته‌ای جدید بنویسید و آن را منتشر کرده، و یا به عنوان پیش‌نویس ذخیره کنید.
آخرین پیش‌نویس‌ها پیوندهای ۵ پیش‌نویس آخر را نشان می‌دهد.
WordPress Development Blog - Come here for the latest scoop.
دیگر اخبار وردپرس - خوراک سیاره وردپرس را نشان می‌دهد. می‌توانید با تغییر تنظیمات خوراک نمایش داده شده را به دلخواه خود تغییر دهید.
افزونه‌ها - محبوب‌ترین، جدیدترین و آخرین افزونه‌های به‌روز شده در بخش افزونه‌های سایت WordPress.org را نشان می‌دهد.
برای اطلاعات بیشتر:
Documentation on Dashboard
انجمن‌های پشتیبانی وردپرس

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر